2013. március 16., szombat

11. fejezet




Depresszió

- MI AZ ÖRDÖGÖT CSINÁLSZ??! – Mindenki ránk nézett, de én semmivel nem törődve fogtam magam, és miközben éreztem, ahogyan a szúrós tekintetek lyukat vájnak a hátamba egyszerűen kisétáltam a teremből, és egészen addig, ameddig nem hallottam magam mögött becsukódni az ajtót szépen lassan sétáltam, majd elkezdtem sírva rohanni a szobám felé. Akikkel út közben összefutottam, mindannyian csak bámultak rám. Amint beléptem a szobám ajtaján koronámat szinte kitéptem a hajamból és rádobtam az ágyamra, majd kulcsra zártam az ajtómat, és lekuporodtam a földre, fejem pedig térdemre hajtottam. Eszméletlenül dühös voltam. Nem feltétlenül csak Harryre, hanem magamra is. A könnyeim patakokban folytak végig az arcomon, majd az apró könnycseppek a térdemen áztatták a ruhámat. Egyszerűen nem fér a fejembe Harry hogy viselkedhet így velem. Valószínűleg nem jut el a tudatáig, hogy ezzel nem csak nekem csinál rosszat, nem csak én fogom magam szörnyen érezni, hanem Niall is, és még az is meglehet, hogy ő is. Ráadásul a valódi okot sem értem. Az tiszta, hogy mielőtt összejöttem Niallel egyszer randiztunk, és egyszer megcsókolt, de semmi több nem történt, így szerintem oka sincs arra, hogy dühös legyen rám, vagy esetleg Niallre, bár szerintem inkább rám dühös, de még mindig nem értem, hogy miért akar nekem állandóan keresztbe tenni valamilyen módon. Először elmondja egy élő adásban, hogy Niallel randizunk, majd most ez. Megcsókol teljesen nyilvánosan, rengeteg fontos személy előtt, a családom előtt, és ami a legrosszabb, hogy Niall is ott volt. Nem fért a fejembe, hogy ezt miért csinálta. Gondolataimból erős kopogtatás ébresztett fel, és az, hogy Joseph azt mondogatja, hogy nyissam ki az ajtót, amire én egyszerűen csak annyit válaszoltam, hogy nem. Felálltam, és bementem a fürdőszobámba. Levettem a cipőmet, majd nagy nehezen kibújtam a ruhámból, és belöktem a sarokba a fehérneműimmel és ékszereimmel együtt. Ezután beálltam a zuhanykabinba, és megnyitottam a csapot. A jéghideg vízcseppek kellemetlenül folytak végig testemen. Szörnyen éreztem magam, hogy egyáltalán szóba álltam ma Harryvel. Valahogy a korábban történtek miatt sejthettem volna, hogy ez fog történni, de sosem gondoltam, hogy Harry ennyire rossz szándékú lenne. Arra biztosan nem gondolt, hogy ezek után mit fognak rólam, vagy róla gondolni az emberek. Mit fog róla, vagy rólam gondolni Niall. Körülbelül 15 percig ültem összekuporodva a zuhanykabinban, és folyattam magamra a jéghideg vizet, és zokogtam, majd kiszálltam a zuhany alól, felvettem a köntösömet, és ajtót nyitottam Niall Horannak.
- Szia. – köszöntem neki, miközben gyorsan, egy mozdulattal letöröltem egy könnycseppet az arcomról.
- Szia! Nézd, nem húzom tovább az időt. Nem tudom, hogy mi történt közted és Harry között, de szinte biztos, hogy történt valami. Szerintem ezt itt, és most hagyjuk abba, ameddig nem túl komoly. Sajnálom. – mondta, s közben szavai beleégtek emlékezetembe. Amint kiment, és becsukta maga mögött az ajtót, és ismét a padlón voltam, és ismét zokogtam. Utáltam Harry Stylest, utáltam magamat. Brigitta hamar a szobámban termett és próbált megvigasztalni, de nem nagyon sikerült neki. Rávett, hogy pihenjek le, így bementem a gardróbomba, belebújtam a pizsamámba, majd lefeküdtem az ágyamba. Mikor mindenki kiment a szobámból valami olyan dolgot tettem, amit nem igazán kellett volna. Elővettem a telefonom, és elkezdtem a neten cikkek után böngészgetni. Nem nagy meglepetésemre rengeteget találtam. Egyiket sem olvastam végig, csak a címeket futottam át.
Sophia hercegnő két 1D taggal is kavar egyszerre!
Harry Styles lesmárolta Niall Horan csaját! Gondok a One Directionnél?KÉPEK!
Felbomlik a One Direction?
Sophia hercegnő miatt napjaink leghíresebb fiúbandája felbomlik?
Kilép a bandából Niall Horan?
Sophia hercegnő szülinapi bulija botrányba fulladt! A hercegnő sírva rohant ki a bálteremből!
Csak ennyit bírtam elolvasni, mert teljesen könnybe lábadt a szemem. Honnan veszik ezt a sok hülyeséget? Honnan van képük a csókról? Miből gondolják, hogy a 1D felbomlik? Rengeteg kérdés merült fel bennem, de úgy igazából egyiknek sem érdekelt a válasza, de azért kíváncsiságból megnéztem a Twitter profilomat. A világ trendek között szerepelt a Sophia hercegnő, Niall Horan, és Harry szavak, és a #NemAkarjuka1DFelbomlását hashtag is. Nem igazán érdekeltek, hogy rólam mit írnak, de az igen, hogy nekem mit írnak, így abból elolvastam néhányat.

Ha @SophiaW. miatt felbomlik a 1D nem tudom, hogy megölöm, vagy a sok utálattól öngyilkos lesz.

Nem hiszem el! Mit meg nem adnék azért, hogy Niall a pasim legyen. @SophiaW-nek ez sem elég, ő rögtön Harryt is akarja! Micsoda ***.

Én nem tudom, hogy mi történt, de nem ítélkezek! Ne foglalkozz senkivel @SophiaW te vagy a legjobb. :)

Sajnos nem sok kedves üzenet érkezett, így még jobban sírtam, és még rosszabbul éreztem magam. Mindenki engem utál, és engem hibáztat. Pedig nem sok okuk van. Senki egy szóval nem mondta ezt, ezek csak találgatások. Ennek ellenére lelkileg teljesen padlóra kerültem. Zokogtam, és oda jutottam, hogy meg akarok halni, nem akarok több szenvedést, több utálatot. Senkinek nincs rám szüksége, jobb lenne, ha nem is léteznék. Ezért kimásztam az ágyból, és a gyógyszeres dobozkám felé vettem az irányt, amiből kivettem egy teli doboz altatót, és lenyeltem legalább fél dobozzal belőle, majd visszafeküdtem az ágyamba, és vártam, hogy az ár sodorjon magával.

Sziasztok! 
Meghoztam az ígért folytatást. :) A mostani hangulatom miatt alakult így a vége, ezért elnézést kérek. Megpróbálok sietni a következővel, amennyire csak lehet, és amennyire csak tudok. :)
Puszi: Nia.

4 megjegyzés:

  1. Szia.....Nagyon örülök , hogy végre megérkezett a folytatás.
    Kicsit durva lett a vége de mindenkinek vannak rossz napjai.
    Remélem a következő fejezetben kiderül , hogy Harry miért csinálta mindezeket..
    Siess a folytatással!
    Puszi (Szilvia

    VálaszTörlés
  2. Szia! imádom a blogod :)) Kicsit szomoru vagyok hogy Niall kidobta. Harry (már bocsi) de bassza meg. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia mikor jön a következő fejezet?
    Nagyon szeretem a töridet :D :D :D .

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik nektek a történet. :)) Igyekszem a folytatással, eddig kb. a fele van kész, ma megpróbálom befejezni, és kitenni a következő fejezetet. :)
    Puszi
    Nia

    VálaszTörlés