2013. március 15., péntek

10. fejezet


18…

A napok és a hetek teltek-múltak, mindenféle különösebb gond nélkül. Niallel hivatalosan is együtt vagyunk, már lassan egy hónapja. Megpróbálunk a lehető legtöbbet találkozni, bár a legtöbbször csak nála tudunk, ami azt is jelenti, hogy elég sokat látom Harryt. Ennek nem igazán örülök, bár megígérte, hogy nem fog keresztbe tenni nekem és Niallnek. Elérkezett a 18. születésnapom, ami azt jelenti, hogy mindjárt egy hatalmas buli veszi kezdetét, rengeteg híres, és fontos személlyel. Legszívesebben nem hívtam volna meg Harryt, de ezt nem tehettem meg, mivel a One Direction többi tagja meg lett hívva, és eleve nem sok beleszólásom volt a vendéglistába. Joseph azt mondta azért nem akarom meghívni, mert iránta is érzek valamit. Szerintem ez nem igaz. Mármint érzek iránta valamit, de semmi pozitívet, és ezt el is mondtam már neki. Niall még mindig nem tud arról, hogy egyszer randiztam Harryvel, de egyre jobban kíváncsi rá, hogy miért nem beszélünk soha. Nem tudom, hogy mit mondjak neki. Nem tudom, hogy mi lenne a jobb. Elmondani neki az igazat, vagy egyszerűen csak azt mondani neki, hogy nem igazán kedvelem, és ezzel lezárni a témát. Joseph szerint az igazat kellene neki elmondanom, de én nem hiszem, hogy ez a jobb.
- Készen áll? – kérdezte Brigitta, néhány perc csend után. A gardróbomban ültem, és gondolkoztam. Néhány napja még nagyon izgatott voltam a buli miatt, de most inkább befeküdnék az ágyamba, és olvasnék ahelyett, hogy egész este egy kényelmetlen ruhában mászkálok, táncolok és jó pofizok olyan embereknek, akiket alig ismerek.
- Igen Brigitta, indulhatunk. – mondtam, majd elindultunk a szépszámú kíséretemmel a bálterem felé.
- Elfelejtett valamit. – mondta Joseph alig azután, hogy megtettünk néhány lépést.
- Micsodát? – kérdeztem meglepődötten, mivel szerintem minden nálam van, aminek nálam kell lennie.
- A nagymamája személyesen szerette volna átadni az ajándékát, de sajnos nem volt ideje arra, hogy most odaadja, így rám bízta, hogy ezt adjam oda magának. – egy közepes méretű díszes dobozt tartott a kezében.
- Mi ez? – kérdeztem kíváncsian.
- Nyissa ki! – mondta Joseph, majd a kezembe adta a dobozt, amit én hatalmas kíváncsisággal nyitottam ki.
- Hú. Ez gyönyörű. – mondtam, mikor megláttam a koronát a dobozban. – Ez tényleg az enyém?
- Igen, és ma este viselnie is kell. – mondta Joseph, majd kivette a dobozból a koronát, és a fejemre tette.
 - Jól áll magának. – válaszul nem mondtam semmit, csak mosolyogtam, majd tovább indultunk.  A bálterembe egy elég hosszú lépcsőn fogok bevonulni, ami egy kicsit félelmetes, mivel elég könnyű rajta elesni. Ez a legnagyobb félelmem a mai estével kapcsolatban.
- Sok sikert! – mondta Brigitta, majd néhány másodperc múlva kinyitották előttem az ajtókat, és rengeteg rám szegeződő szempárral találtam szembe magam. Vettem egy nagy levegőt, majd mosolyogva elindultam lefelé a lépcsőn. Végig Niall tekintetét kerestem, de nem találtam. Ez egy kicsit aggasztott, de továbbra is mosolyogtam. Mikor végre leértem teljesen megkönnyebbültem.
- Nagyon köszönöm, hogy eljöttek, sokat jelent ez nekem. Ezúton is szeretném megköszönni mindenkinek hogy időt szakított erre a számomra nagyon különleges eseményre, és az ajándékokat, amiket kaptam. – mondtam a bemagolt sablon szöveget, majd megtapsoltak, és mindenki elkezdett mozgolódni, én pedig megpróbáltam elvegyülni a tömegben, hogy megkeressem Niallt. Szerencsére hamar megtaláltam, Harryvel ácsorgott a büfépultnál. Rájuk mosolyogtam, de nem mentem oda hozzájuk, mivel egy srác, akinek a nevét nem tudom, elhívott táncolni én pedig nem mondhattam nemet.
- Gyönyörűen néz ki ma este. – bókolt nekem.
- Köszönöm. – rámosolyogtam, majd elkezdtünk táncolni. Két perc után rájöttem, hogy egy gróffal táncolok, de a neve nem ugrott be. Körülbelül öt percet táncoltam vele, amikor Niall odajött, és felkért táncolni.
- Örülök, hogy végre személyesen is találkozhatok veled. – mondta nekem mosolyogva.
- Én is nagyon örülök. Amúgy jól áll az öltöny. – mosolyogtam rá én is.
- Köszönöm, de azt előre leszögezem, hogy táncolni azt nem tudok.
- Nem gond, én tudok. – mosolyogtam rá, majd elkezdtünk táncolni, és egészen addig táncoltunk, amíg Harry, nagy meglepetésemre felkért táncolni.
- Most már szóba állsz velem? – kérdeztem a One Direction legfiatalabb tagjától.
- Eddig is szóba álltam veled.
- Igen? Nekem nem úgy tűnt, mivel nem beszéltünk azóta, mióta legutóbb rám csaptad a telefont, és az nem lehet a kifogásod, hogy nem találkoztunk, hiszen már azóta elég sokszor voltam nálatok. – ez most a szín tiszta igazság volt. Kicsit zavart, hogy Harry nem beszél velem, de nem erőltettem, úgy voltam vele, hogy ha nem akar velem beszélni, akkor én sem akarok vele. Miközben a táncunk végéhez közeledtünk Harry egyszerűen csak odahajolt hozzám, és megcsókolt, én pedig azonnal ellöktem magamtól.
- MI AZ ÖRDÖGÖT CSINÁLSZ??!

Sziasztok!
Ez a fejezet most ilyen rövidke lett, aminek az oka az, hogy eddig ma nem volt áram, és úgy döntöttem, hogy nem írok hozzá többet, hanem inkább kiteszem, ameddig ki tudom rakni. :) De jó hír az, hogy már folyamatban van a következő fejezet, amit remélem, hogy minél hamarabb ki tudok tenni. :)
Remélem, hogy tetszett a fejezet. :)

Puszi: Nia*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése